Tietoa meistä

Tarjoamme jäsenillemme yhdessäoloa erilaisissa kerhoissa, mielenkiintoisia matkoja koti- ja ulkomailla sekä teatteri-, ooppera- ja balettiesityksiä. Lisäksi kokoonnumme kerran kuussa jäsentapaamisiin,  joissa nautimme päiväkahvit ja kuulemme mielenkiintoisten luennoitsijoiden esityksiä elämän eri alueilta.

Toimintamme tarkoitus on edunvalvonnan lisäksi saada jäsenemme kokemaan yhdessäolon iloa ja mukavia hetkiä tutussa seurassa. Annamme toinen toisillemme voimaa ja turvaa, tarvittaessa myös apua, ja yhdessä toimimalla olemme voimavara ajaessamme yhteisiä etujamme ja oikeuksiamme.

Jäsenmaksumme on 28 € vuodessa, ja sillä saat myös kuudesti vuodessa ilmestyvän Patina-lehden. Liity Sinäkin Keski-Helsingin senioreitten joukkoon ja ole ajassa mukana! Lisätietoja antaa jäsensihteeri.