Tietoa meistä

Tarjoamme jäsenillemme yhdessäoloa erilaisissa kerhoissa, mielenkiintoisia matkoja koti- ja ulkomailla, teatteri-, ooppera- ja balettiesityksiä ja erityisiä tanssimatkoja. Lisäksi kokoonnumme kerran kuussa jäsentapaamisiin jälleen 2.9.2020 alkaen, joissa nautimme päiväkahvit ja kuulemme mielenkiintoisten luennoitsijoiden esityksiä elämän eri alueilta.

Toimintamme tarkoitus on edunvalvonnan lisäksi saada jäsenemme kokemaan yhdessäolon iloa ja mukavia hetkiä tutussa seurassa. Annamme toinen toisillemme voimaa ja turvaa, tarvittaessa myös apua, ja yhdessä toimimalla olemme voimavara ajaessamme yhteisiä etujamme ja oikeuksiamme. Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin voimme vaikuttaa. Yhdistyksemme motto onkin: Seniorit yhdessä – turva ja voimavara.

Jäsenmaksumme on 25 € vuodessa, ja sillä saat myös kuudesti vuodessa ilmestyvän Patina-lehden. Liity Sinäkin Keski-Helsingin senioreitten iloiseen joukkoon ja ole ajassa mukana! Lisätietoja antaa jäsensihteeri.